Ar jauno "Rīgas Melnā Balzama" ķiršu versiju plāno augt vietējā un eksporta tirgū

Pievienots: 03.08.2017.Autors: Latvijas balzams Skatījumi: 7 / 55

"Latvijas balzams" publicitātes foto

Papildinot "Rīgas Melnā Balzama" dzērienu līniju, A/S "Latvijas balzams" sāk ražot jaunu ķiršu balzama versiju. Uzsākot šobrīd limitētās ķiršu sērijas "Rīgas Melnā Balzama" ražošanu, uzņēmums plāno kāpināt dzēriena pārdošanas apjomus gan pašmāju, gan eksporta tirgū, tai skaitā tuvākajos gados būtiski augt ASV un Lielbritānijā. Zīmīgi, ka jaunā "Rīgas Melnā Balzama Ķiršu"  sērija tiek laista klajā tieši šogad par godu zīmola receptūras radīšanas 265. gadskārtai. 

Neskatoties uz augošo konkurenci stipro alkoholisko dzērienu tirgū, "Rīgas Melnais Balzams" ir pirktākais stiprā alkohola zīmols Latvijā. Tā pārdošanas rādītāji šī gada pirmajā pusgadā auguši par 13% pret pērnā gada attiecīgo periodu, informē uzņēmumā.

Zīmola vadītājs Latvijā Ģirts Liniņš stāsta, ka jaunā ķiršu garša izvēlēta, ņemot vērā Upeņu balzama veiksmes stāstu un arī balstoties uz jaunākajām patēriņa tendencēm pasaulē - patērētāji dod priekšroku saldākām dzērienu garšām un mazākam alkohola daudzumam. 

Ķiršu balzama (alkohola saturs 30%) receptūra tapusi aptuveni gada laikā, izmēģinot daudzas garšas variācijas. "Uzdevums nebija vienkāršs – īsto garšu balansu starp balzama sastāvdaļām un ķiršiem ieguvām tikai ar 111. mēģinājumu, un kopumā intensīvs darbs pie Ķiršu balzama tapšanas aizņēma gandrīz gadu," norāda Liniņš. 

"Latvijas balzams" publicitātes foto

Jaunajā receptē "Rīgas Melnajam Balzamam" ir pievienota dabīga ķiršu sula, saglabājot dzērienam raksturīgo balzama zālīšu garšu un raksturu. Uzņēmumā atklāj, ka izvēli par labu tieši ķiršu garšas variācijai ietekmējuši arī eksporta plāni.

"Pērn "Rīgas Melnā Balzama” pārdošanas apjomi ārpus Baltijas auga par 20% un mūsu mērķis ir piecu gadu laikā dubultot produkta tirgus daļu pasaulē. Viena no lielākajām ambīcijām ir ieiet Amerikas tirgū un tuvāko gadu laikā kāpināt noietu arī Lielbritānijā. Tāpēc, izvēloties jauno garšu, vadījāmies arī no starptautiskā patērētāja izvēles. Atšķirībā no upenes, kas ir zināma Eiropā, ķirsis ir pazīstams globāli – tā garšu sapratīs gan šeit Latvijā, gan aiz okeāna," uzsver  zīmola globālais vadītājs Māris Kalniņš.  Viņš norāda, ka balzams patlaban ir pieejams jau 35 pasaules tirgos.

Ņemot vērā kokteiļu kultūras augošo popularitāti, "Rīgas Melnā Balzama" Ķiršu  sērija tiks izmantota arī mūsdienīgu kokteiļu receptēs. 

"Latvijas balzams" publicitātes foto

"Rīgas Melnais Balzams Ķiršu" jau ir nopērkams "Latvijas balzams veikali" specializētajā tīklā un augusta laikā nonāks tirdzniecībā citos lielveikalu tīklos Latvijā. Dzēriens vietējā tirgū būs pieejams - 0,2; 0,7; un 1 litra tilpumā. "Rīgas Melnā Balzama Ķiršu" cena būs vienā līmenī ar jau pārdošanā pieejamajiem Balzama līnijas dzērieniem. 

 

Bar•Radar jaunumi

"Rīgas Melnā Balzama" kokteilis jau otro reizi triumfē Pasaules kokteiļu čempionātā
"Rīgas Melnā Balzama" kokteilis jau otro gadu pēc kārtas plūcis uzvaras laurus prestižajā Starptautiskās Bārmeņu asociācijas organizētajā "Pasaules kokteiļu čempionātā 2017", kur tas ieguvis zelta medaļu kategorijā "Bārmeņu izvēle". Šogad "Rīgas Melnā Balzama" kokteilis ar nosaukumu "Black Tie" jeb "Melnā kaklasaite", kurā unikālu garšu saspēli ar upeņu balzamu veido arī viskijs, ķiršu liķieris, vaniļas sīrups un kafijas pupiņas, uzvaru atnesa bārmenim Rastislavam Kubanam (Rastislav Kuban) no Slovākijas.
20.10.2017.
"Latvijas balzams veikali" tīkls šogad attīstībā investējis 95 tūkstošus eiro
"Latvijas balzams veikali" šogad turpinājis mērķtiecīgi attīstīties un investējis jau esošo veikalu modernizācijā, kā arī atvēris jaunus veikalus reģionos un paplašinājis savu outletu skaitu. Specializētā veikalu tīkla attīstībā šogad ieguldīti jau 95 tūkstoši eiro, informē "Latvijas balzams veikali" specializētā alkoholisko dzērienu veikalu tīkla izpilddirektore Oļesja Saveļjeva.
20.10.2017.
"Rīgas Melnais Balzams Ķiršu" sasniedzis rekordaugstus pārdošanas rādītājus
"Rīgas Melnais Balzams" dzērienu līnijas jaunpienācējs – ķiršu balzams, kura ražošana tika uzsākta šī gada augustā, strauji iekarojis savu vietu alkoholisko dzērienu tirgū un sasniedzis ievērojamus pārdošanas apjomus. Nepilnu divu mēnešu laikā pārdoti vairāk nekā 70 tūkstoši "Rīgas Melnā Balzama Ķiršu" pudeļu jeb aptuveni 33 tūkstoši litru. Savukārt no kopējiem "Rīgas Melnā Balzama" pārdošanas apjomiem jaunais ķiršu balzams sasniedzis jau 16%.
06.10.2017.
Ziņu arhīvs »

Seko mums


,
E-pasts:
Ziņa: