Aktuālākās restorānu tendences pasaulē 2013

Pievienots: 28.10.2013.Autors: BarRadar Skatījumi: 1 / 251

Foto: restorāna ēdienkarte planšetdatorā

Līdzīgi kā citās darbības sfērās, tā arī ēdināšanas sektorā laikmets ievieš savas korekcijas. Ja pāris gadsimtus atpakaļ klients uzticējās restorāna vai kafejnīcas izkārtnei vai drukātai reklāmas lapiņai, tad tagad uzticēšanos rada informācija interneta vidē.

Pētījumi liecina, ka 90% apmeklētāju tic citu konkrētās vietas apmeklētāju atsauksmēm, bet 70% tic tieši tiešsaistē lasītājām atsauksmēm, vērtējumam vai komentāriem. Ja agrāk ar nedalītu vērību tika sekots restorāna kritiķu rakstiem, kas varēja konkrēto vietu padarīt visai slavenu vai otrādi – nolīdzināt ar zemi, tad tagad vietas izvēlē cilvēki paļaujas uz ierakstiem dažādām viedtālruņu aplikācijās, kas ir reizē gan vietu meklētāji, gan vērtējumu sniedzēji.

Līdz ar to jāsecina, ka lielākais kritiķis šobrīd ir restorāna vai kafejnīcas ierindas apmeklētājs, kuram ir gan tiesības, gan iespēja paust savu subjektīvo viedokli par konkrēto vietu. Turklāt vērtēts tiek ne tikai ēdiens vai cik pareizi tas tika servēts, kā garšoja u.tml., bet arī interjers, atmosfēra, apkalpošana, publika un vietas papildus piedāvātās ekstras – unikālas produkcijas veikals, mākslas darbu galerija, muzikālais fons, wifi piekļuve utt.

Pasaules tendences rāda, ka arī diezgan konservatīvie restorāni sāk piedāvāt iespējas izmantot tiešsaistes iespējas, piemēram, pasūtīt galdiņu vai ēdienu internetā vai papīra ēdienkartes vietā tiek atnests planšetdators, kurā klients var izvēlēties ēdienu, krāsainas bildītes, uzzināt kaloriju daudzumu, apskatīt tā sastāvdaļas.

Pēdējais mūsdienās ir īpaši būtisks, jo vairāk un vairāk uzsvars tiek likts uz produktiem, kas audzēti un iegūti pašmājās, konkrētā valstī, reģionā vai esošajos platuma grādos. Cilvēki ir pietiekami mobili, lai eksotiskas lietas dotos baudīt uz konkrēto valsti nevis gaidītu, kad vietējie restorāni sagādās to tepat uz vietas. Vide, kur tiek pagatavots un ēsts ēdiens ir būtiska. Uzmanība tiek vērsta arī uz eko izcelsmi un svaigumu.

Turpmāk kāda infografika, kur īsumā ieskicētas 2013.gada restorānu tendences.

Izmantotie avoti:

http://visual.ly/whats-hot-restaurants-2013
http://guerillainc.com/study-restaurant-strategies-differ-for-smartphone-tablet-apps/

Bar•Radar jaunumi

"Narvesen" paplašina sortimentu ar auksti spiestiem šotiem, smūtijiem un sulām
Nostiprinot savas pozīcijas ēdienu un dzērienu pa ceļam segmentā, Narvesen papildinājis gatavo un svaigo produktu klāstu ar deviņiem Paleo uztura aukstā spieduma šotiem, smūtijiem un sulām “Paleo”. Jaunie produkti ir 100% svaigi, nesatur piedevas, nav pasterizēti vai termiski apstrādāti.
31.08.2018.
APMEKLĒTĀKO PROFILU TOP 10 – OKTOBRIS 2017
Oktobris ir pagājis, nosvinēti "Helovīni", pagriezti pulksteņi un oficiāli esam iesoļojuši ziemas laikā, kad dienas kļūst arvien īsākas un tumšais laiks ņem virsroku. Kur tad smelties gaišumu un enerģiju? Iespējams, viens no veidiem ir garda maltīte restorānā sveču gaismā vai kūciņa un kafija omulīgā kafejnīcā. Par Tavu palīgu šajā izvēlē var kļūt apkopotais BarRadar oktobra apmeklētāko profilu TOP 10.
06.11.2017.
"Rīgas Melnā Balzama" kokteilis jau otro reizi triumfē Pasaules kokteiļu čempionātā
"Rīgas Melnā Balzama" kokteilis jau otro gadu pēc kārtas plūcis uzvaras laurus prestižajā Starptautiskās Bārmeņu asociācijas organizētajā "Pasaules kokteiļu čempionātā 2017", kur tas ieguvis zelta medaļu kategorijā "Bārmeņu izvēle". Šogad "Rīgas Melnā Balzama" kokteilis ar nosaukumu "Black Tie" jeb "Melnā kaklasaite", kurā unikālu garšu saspēli ar upeņu balzamu veido arī viskijs, ķiršu liķieris, vaniļas sīrups un kafijas pupiņas, uzvaru atnesa bārmenim Rastislavam Kubanam (Rastislav Kuban) no Slovākijas.
20.10.2017.
Ziņu arhīvs »

Seko mums


,
E-pasts:
Ziņa: