"Cosmopolitan Diva" dzērienu sērijā sāk ražot sesto garšu

Pievienots: 10.07.2017.Autors: Latvijas Balzams Skatījumi: 14 / 54

"Latvijas Balzams" publicitātes foto

Sekojot jaunākajām patēriņa tendencēm, AS "Latvijas Balzams" laidis klajā jaunu - zemeņu un piparmētru versiju "Cosmopolitan Diva" dzirkstošo dzērienu sērijā. Tā ir jau sestā garša populārā zīmola līnijā, kuru uzņēmums sāka ražot un eksportēt 2014. gadā, pirmoreiz pasaulē izmantojot unikālu tehnoloģiju - dzirkstošā  dzēriena filtrāciju caur zeltu, ko līdz šim pielietoja pamatā tikai stiprā alkohola ražošanā. Latvijā ražotais zīmols "Cosmopolitan Diva" tiek eksportēts uz 13 pasaules valstīm.

Kā pirmie jauno zemeņu un piparmētras garšas variāciju varēs baudīt patērētāji Baltijā, tad Izraēlā un citos eksporta tirgos.

Dzirkstošais dzēriens "Cosmopolitan Diva" Latvijas tirgū ir pieejams kopš 2015. gada rudens.  Zīmola vadītājā Latvijā Kristīne Strautiņa norāda, ka, neskatoties uz lielo konkurenci vieglo alkoholisko dzērienu kategorijā, tā pārdošanas rādītāji šī gada pirmajos piecos mēnešos vietējā tirgū uzrādīja 160% pieaugumu, salīdzinot ar pagājušā gada attiecīgo periodu. Runājot par iecienītākajām dzēriena garšām, Latvijā pirktākās ir melones un ogu versijas.

"Latvijas Balzams" publicitātes foto

Zīmola vadītāja stāsta, ka, lai atrastu veiksmīgāko sērijas jauno garšu, šī gada pirmajā ceturksnī tika veikts pētījums Baltijas mērogā. Noskaidrots, ka zemeņu un piparmētru garšas kombinācija atzīta kā labākā un pieprasītākā starp granātābola, upenes, ķiršu un citronzāles "Cosmopolitan Diva" garšu variācijām.

Pēdējo gadu alkoholisko dzērienu tendences pasaulē liecina, ka patērētāji virzās uz saldākām alkoholisko dzērienu garšām. Šī virzība pārņem gan stipro alkoholisko dzērienu, pat brendiju un degvīnu segmentu, gan vieglo, alkoholisko dzērienu tirgu (kā vīni, dzirkstošie vīni un sidri).

"Latvijas Balzams" publicitātes foto

Viena no lielākajām alkoholisko dzērienu izstādēm "Vinexpo" kopā ar alkohola nozares pētniecības grandu IWSR noskaidrojuši, ka tieši dzirkstošo vīnu un dzērienu segments ir viens no visstraujāk augošajiem alkohola nozarē, paredzot, ka tā patēriņš līdz 2019. gadam varētu pieaugt vēl par 8,7%.

 

Bar•Radar jaunumi

"Amber Distribution Latvia" ir ieguvusi ekskluzīvas tiesības Latvijā izplatīt "Green Cola"
Dzērienu izplatītājs un importētājs "Amber Distribution Latvia" (daļa no "Amber Beverage Group" holdinga) ir ieguvis ekskluzīvas tiesības Latvijā izplatīt bezalkoholisku, atspirdzinošu dzērienu "Green Cola". "Green Cola" ir veselīgāka kolas alternatīva, kas ir saldināta ar dabīgas izcelsmes saldinātāju no stēvijas auga un satur kofeīnu, kas iegūts no zaļajām kafijas pupiņām. "Green Cola" nesatur cukuru, konservantus vai mākslīgo saldinātāju aspartāmu.
07.09.2017.
APMEKLĒTĀKO PROFILU TOP 10 – AUGUSTS 2017
Gada siltā sezona, iestājoties septembra mēnesim, pavisam oficiāli ir noslēgusies, tomēr pirms iesoļojam zelta rudenī, BarRadar piedāvā atskatīties uz augusta apmeklētāko profilu TOP 10. Vasaras noslēdzošajā mēnesī TOPā vietas saglabājuši stabili tā ikmēneša dalībnieki, dažviet nedaudz mainoties secībai. Tāpat BarRadar veidotajā apkopojumā pievienojušies jaunpienācēji un atgriezušās kādu laiku TOPā neredzētas ēdināšanas vietas. Lai garšīgi!
04.09.2017.
Latvijā ražotais degvīns "Amber Gold" iegūst Red Dot balvu dizainā
A/S "Latvijas balzams" ražotais degvīns "Amber Gold™ Vodka" par godu tā unikālajam iepakojumam šogad ieguvis jau otro dizaina balvu. Nupat saņemta prestižā Red Dot 2017 balva disciplīnā Komunikācijas dizains. Iepakojuma ideja, kuras autors ir Ēriks Šulcsno dizaina aģentūras "BrandBox", tapis, iedvesmojoties no Baltijas jūras un dzintara, kas ir arī degvīna "Amber Gold" vadmotīvs.
14.08.2017.
Ziņu arhīvs »

Seko mums


,
E-pasts:
Ziņa: