Pārtikas uzņēmumu reputācijas topā "Fazer Latvija" kāpums uz septīto vietu

Pievienots: 19.06.2017.Autors: Fazer Latvija Skatījumi: 5 / 46

Fazer Latvija publicitātes foto 

Fazer Latvija uzņēmumu reputācijas topā šogad ierindots 26. vietā, pakāpjoties par divām vietām, salīdzinājumā ar 2016. gadu. Savukārt pārtikas ražošanas uzņēmumu vidū Fazer Latvija ierindots septītajā vietā. Viens no Fazer darbības stūrakmeņiem ir sociālā atbildība, kas ietver dažādas jomas, tostarp arī atbildību pret vidi un darbiniekiem, kas atzinīgi novērtētas "Uzņēmumu reputācijas topā".

Lielākais kāpums Fazer Latvija ir reputācijas kategorijā "Labs darba devējs", kur uzņēmums ir atzīts par 30. labāko darba devēju Latvijā. Salīdzinot ar iepriekšējo gadu, tas ir kāpums par 16 vietām. Kā skaidro "Uzņēmumu reputācijas topa" veidotāji, tas nozīmē, ka uzņēmums respektē un taisnīgi izturas pret strādājošajiem, nodrošina labus darba apstākļus un piedāvā darbiniekiem labas darba iespējas.

"Esam priecīgi, ka ar katru gadu izdodas nedaudz pakāpties, un mūs labo darbu pamana un novērtē. Kāpums Uzņēmumu reputāciju topā ir uzslava ikvienam mūsu uzņēmuma darbiniekam – maizes cepējam, komplektētājam, mūsu tirdzniecības pārstāvjiem un visiem citiem, kas katru dienu godprātīgi dara savu darbu," komentē Fazer Bakery Baltic komunikācijas direktore Baiba Gulbe.

Kategorijā "Atbildīgs pret vidi" Fazer ir ierindots 23. vietā, kas ir kāpums par astoņām vietām, salīdzinot ar 2016. gadu. Uzņēmuma atbildības pret apkārtējo vidi projekti ietver energoresursu taupīšanu, ražošanas procesa atkritumu un kvalitātes prasībām neatbilstošās produkcijas savākšanu pārstrādei. Otrreizējai pārstrādei tiek nodotas arī presētas iepakojuma kartona kastes un papīrs.

2013. gadā, piesaistot Eiropas Savienības līdzfinansējumu, Fazer Latvija īstenoja projektu, lai maizes cepšanas procesā radušos siltumu savāktu un izmantotu apkurei un ūdens sildīšanai. Apliecinājums tam, ka uzņēmumā ir ieviesta efektīva Energopārvaldības sistēma, ir šā gada martā saņemtais starptautiskais sertifikāts ISO 50001:2012. Fazer mērķis ir laika posmā no 2012. līdz 2020. gadam samazināt elektroenerģijas patēriņu par 20%.

Fazer Latvija publicitātes foto 

Atbildība pret vidi ietver arī rūpes par kakao plantāciju ilgtspējību, un no šī gada sākuma Fazer patērētājiem piedāvā šokolādi, kuras ražošanā izmantotās izejvielas nāk no 100% atbildīgiem kakao ieguves avotiem. Kakao tiek iepirkts no trīs lielākajām sertifikācijas sistēmām - UTZ, The Rain Forest Alliance un The Fairtrade Cocoa Program, kā arī Fazer tiešajām kakao audzēšanas programmām.

Uzņēmumu reputācijas tops, kuru jau 13. reizi sastāda Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra, pētījumu centrs SKDS, "Nords Porter Novelli" un laikraksts "Dienas Bizness", ir Baltijā lielākais reputācijas tops. Uzņēmumi ar labāko reputāciju tiek noskaidroti, ņemot vērā gan sabiedrības (2000 respondentu), gan uzņēmēju (400 respondentu) novērtējumu dažādos šķērsgriezumos.

Bar•Radar jaunumi

"Rīgas Melnā Balzama" kokteilis jau otro reizi triumfē Pasaules kokteiļu čempionātā
"Rīgas Melnā Balzama" kokteilis jau otro gadu pēc kārtas plūcis uzvaras laurus prestižajā Starptautiskās Bārmeņu asociācijas organizētajā "Pasaules kokteiļu čempionātā 2017", kur tas ieguvis zelta medaļu kategorijā "Bārmeņu izvēle". Šogad "Rīgas Melnā Balzama" kokteilis ar nosaukumu "Black Tie" jeb "Melnā kaklasaite", kurā unikālu garšu saspēli ar upeņu balzamu veido arī viskijs, ķiršu liķieris, vaniļas sīrups un kafijas pupiņas, uzvaru atnesa bārmenim Rastislavam Kubanam (Rastislav Kuban) no Slovākijas.
20.10.2017.
"Latvijas balzams veikali" tīkls šogad attīstībā investējis 95 tūkstošus eiro
"Latvijas balzams veikali" šogad turpinājis mērķtiecīgi attīstīties un investējis jau esošo veikalu modernizācijā, kā arī atvēris jaunus veikalus reģionos un paplašinājis savu outletu skaitu. Specializētā veikalu tīkla attīstībā šogad ieguldīti jau 95 tūkstoši eiro, informē "Latvijas balzams veikali" specializētā alkoholisko dzērienu veikalu tīkla izpilddirektore Oļesja Saveļjeva.
20.10.2017.
"Rīgas Melnais Balzams Ķiršu" sasniedzis rekordaugstus pārdošanas rādītājus
"Rīgas Melnais Balzams" dzērienu līnijas jaunpienācējs – ķiršu balzams, kura ražošana tika uzsākta šī gada augustā, strauji iekarojis savu vietu alkoholisko dzērienu tirgū un sasniedzis ievērojamus pārdošanas apjomus. Nepilnu divu mēnešu laikā pārdoti vairāk nekā 70 tūkstoši "Rīgas Melnā Balzama Ķiršu" pudeļu jeb aptuveni 33 tūkstoši litru. Savukārt no kopējiem "Rīgas Melnā Balzama" pārdošanas apjomiem jaunais ķiršu balzams sasniedzis jau 16%.
06.10.2017.
Ziņu arhīvs »

Seko mums


,
E-pasts:
Ziņa: