Rosenthal atzīts par vienu no Vācijā populārākajiem zīmoliem

Pievienots: 22.08.2015.Autors: Polhem PR Latvia Skatījumi: 2 / 169

Smalkais mājas un virtuves interjera zīmols Rosenthal ir atzīts par „iecienītāko zīmolu Vācijā 2015. gadā”, turklāt tas ir arī viens no populārākajiem zīmoliem Vācijas pircēju vidū.

Tā minēts 2015. gada sākumā veiktā iecienītāko zīmolu pētījumā, ko izstrādāja biznesa žurnāls Focus Money sadarbībā ar konsultāciju institūtu Faktenkontor. Pētījumā apskatīja 500 zīmolus 45 biznesa sektoros, un, apstrādājot 1,1 miljonu pircēju balsojumus sociālajos tīklos, tas uzskatāms par lielāko zīmolu spēka novērtējuma pētījumu. Rosenthal uzrādīja ārkārtīgi labus rezultātus individuālajās kvalitātes un servisa kategorijās, kā arī ieguva zelta godalgu kā labākais zīmols Kitchen & Living sektorā.

Esam lepni būt Vācijas labāko zīmolu vidū un īpaši mūs iepriecina labie rezultāti kvalitātes un servisa sektoros, divās jomās, ko apzināti ieviešam mūsu zīmola DNS jau vairākas desmitgades,” skaidro Rosenthal GmbH korporatīvais un pārdošanas vadītājs Žanluka Kolonna (Gianluca Colonna).

Šo izvērtējumu 2015. gadā veica otro reizi un balstīja uz datiem, kas gūti Webmonitoring Tool Web Analyzer. Izmantojot semantisko meklēšanu, tas pārbauda, analizē un izvērtē desmitiem tūkstošus tiešsaistes jaunumu un vairāk nekā vienu miljonu sociālo mediju avotu. Pētījuma ietvaros laika posmā no 2014. gada 1. janvāra līdz 2014. gada 31. decembrim analizēts aptuveni 21 miljons ierakstu par 500 zīmoliem. Papildus servisam un kvalitātei izvērtētas arī tādas pozīcijas kā cena un zīmola reputācija.

Ar zīmoliem Rosenthal, Rosenthal meets Versace, Thomas un Hutschenreuther – Rosenthal GmbH ir viens no pasaules vadošajiem porcelāna ražotājiem. Uzņēmumu dibināja 1879. gadā, tā reģistrētais birojs atrodas Zelbā (Selb). Uzņēmumam ir 850 darbinieku visā pasaulē. Zelbā un Spaichersdorfā (Speichersdorf) ir izvietotas divas ražotnes, kur izgatavo augstas kvalitātes porcelānu, ekskluzīvus dizaina objektus, kā arī stilīgus aksesuārus pircējiem un prasīgajai viesmīlības nozarei. 

Bar•Radar jaunumi

"Narvesen" paplašina sortimentu ar auksti spiestiem šotiem, smūtijiem un sulām
Nostiprinot savas pozīcijas ēdienu un dzērienu pa ceļam segmentā, Narvesen papildinājis gatavo un svaigo produktu klāstu ar deviņiem Paleo uztura aukstā spieduma šotiem, smūtijiem un sulām “Paleo”. Jaunie produkti ir 100% svaigi, nesatur piedevas, nav pasterizēti vai termiski apstrādāti.
31.08.2018.
APMEKLĒTĀKO PROFILU TOP 10 – OKTOBRIS 2017
Oktobris ir pagājis, nosvinēti "Helovīni", pagriezti pulksteņi un oficiāli esam iesoļojuši ziemas laikā, kad dienas kļūst arvien īsākas un tumšais laiks ņem virsroku. Kur tad smelties gaišumu un enerģiju? Iespējams, viens no veidiem ir garda maltīte restorānā sveču gaismā vai kūciņa un kafija omulīgā kafejnīcā. Par Tavu palīgu šajā izvēlē var kļūt apkopotais BarRadar oktobra apmeklētāko profilu TOP 10.
06.11.2017.
"Rīgas Melnā Balzama" kokteilis jau otro reizi triumfē Pasaules kokteiļu čempionātā
"Rīgas Melnā Balzama" kokteilis jau otro gadu pēc kārtas plūcis uzvaras laurus prestižajā Starptautiskās Bārmeņu asociācijas organizētajā "Pasaules kokteiļu čempionātā 2017", kur tas ieguvis zelta medaļu kategorijā "Bārmeņu izvēle". Šogad "Rīgas Melnā Balzama" kokteilis ar nosaukumu "Black Tie" jeb "Melnā kaklasaite", kurā unikālu garšu saspēli ar upeņu balzamu veido arī viskijs, ķiršu liķieris, vaniļas sīrups un kafijas pupiņas, uzvaru atnesa bārmenim Rastislavam Kubanam (Rastislav Kuban) no Slovākijas.
20.10.2017.
Ziņu arhīvs »

Seko mums


,
E-pasts:
Ziņa: