Profesionāļi rada jaunu virtuves konceptu „Ceturtā siena”: virtuve bez robežām

Pievienots: 12.11.2014.Autors: Electrolux Latvia Skatījumi: 1 / 269

Electrolux Latvia, publicitātes foto

Lai mājas virtuvē ienestu profesionāla pavāra cienīgu ekipējumu, apvienojot to ar radošu interjera risinājumu, sadarbību uzsākuši virtuves zīmols „Poggenpohl” un mājas ierīču zīmols „Electrolux”, radot jaunu virtuves konceptu „Ceturtā siena” („The Fourth Wall”).

Šis virtuves dizaina koncepts ir divu dizaina un tehnoloģiju līderu sadarbības auglis. Jau kopš 1892.gada „Poggenpohl” pārveido ierastās virtuves par vietām, kurās baudīt un izdzīvot ēdienu un kopābūšanu, bet „Electrolux Grand Cuisine” ir pirmā mājām radītā patiesi profesionālā ēst gatavošanas sistēma, kas tapusi ar vairāk nekā 90 gadu profesionālo pieredzi.

Electrolux Latvia, publicitātes foto

„Ceturtā siena” iepazīstina ar jaunāko veikumu, aptverot sešas tradicionālās virtuves platības, ieskaitot plauktu sistēmu, noliktavas telpu, vīna glabātavu, produktu skapi, gatavošanas virsmu un maltītes vietu. „Ceturtā siena” savu nosaukumu ir ieguvusi no teātra terminoloģijā lietota apzīmējuma „ceturtā siena”, kas apzīmē neredzamu, iedomātu robežu starp aktieri un skatītāju. Ar jauno konceptu inovatīvā telpa ļauj virtuvei būt uzmanības centrā, nojaucot barjeru starp viesiem un nama saimniekiem, kā arī pilnveidojot un dažādojot ierasto maltīšu ieturēšanas veidu. „Ceturtā siena” ir lielisks piemērs atvērtam plānojumam, apvienojot maltīšu ieturēšanas vietu ar socializēšanās vietu.

Viesi tiek iesaistīti aizraujošā ceļojumā dažādos gatavošanas procesos, kas ir arī sava veida izklaide. Inteliģentās virsmas imitē teātra aizkarus un ar vienu pieskārienu slēdzim tās no necaurredzamām sienām kļūst caurspīdīgas. Tehnoloģiskie sasniegumi dod iespēju gan paslēpt dažādas virtuves nodaļas, piemēram, noliktavu vai vīna glabātavu, gan tās atklāt, nodrošinot plūstošu pāreju no gatavojamā vietas uz maltītes vietu.

Electrolux Latvia, publicitātes foto

Koncepta „Ceturtā siena” radošais direktors Endrjū Hejs (Andrew Hays) norāda: „Gadu desmitiem virtuves dizaina tendences ir virzītas tā, lai pēc iespējas vairāk vizuāli apslēpt jebkuru virtuves elementu, vēloties uzsvērt, ka šīs telpas galvenā funkcionalitāte nav ēdiena gatavošana. Es savu iedvesmu guvu vissenākajās virtuvēs, kur funkcijas noteica plānojumu. Šīs virtuves bija dzīvojamās telpas, svinot ēdienu un ēst gatavošanas procesu. Gūstot pieredzi ar virtuves sistēmu „Grand Cuisine”, jau zināju, ka manā rīcībā ir ideālās sastāvdaļas konceptam „Ceturtā siena” – konceptam, kas apvieno zīmola „Poggenpohl” dizaina inovācijas un neatkārtojamo meistarību ar „Electrolux Grand Cuisine” modernajām tehnoloģijām un dizaina panākumiem.

Koncepta „Ceturtā siena” pamatā ir vēlme svinēt lielisku ēdienu un svaigas sastāvdaļas. Īpaši radītās detaļas to nodrošina pilnībā. Dārzeņi, augļi, gaļa un zivis līdz to gatavošanas brīdim tiek uzglabāti optimālos temperatūras apstākļos un mitrumā. Dizaina elementi atspoguļo augstākos meistarības standartus, bet tehnoloģiskie elementi tikuši radīti mūsdienu pavāriem, lai pēc iespējas maksimāli būtu iespējams izbaudīt gatavošanas prieku.

Electrolux Latvia, publicitātes foto

„Electrolux” dizaina daļas vadītājs Lars Eriksons (Lars Erikson) uzsver: „Mēs jau 2012. gadā pārveidojām mājokli, iepazīstinot ar „Electrolux Grand Cuisine” – pilnīgi jaunu ēst gatavošanas sistēmu virtuvei. Radot dizainu šim konceptam, vēlējāmies pārnest savu 70 gadus ilgo sadarbību ar „Michelin Star” šefpavāriem uz mājokļiem, veicinot pilnīgi jaunu ēst gatavošanas līmeni. „Poggenpohl” radītais koncepts „Ceturtā siena” dabiski mums piestāv – tas pārveido virtuves telpu, iedvesmu gūstot cieņā pret labāko, kas nonāk virtuvē.

Plašāka informācija par konceptu: www.poggenpohl.com un www.grandcuisine.com.

Bar•Radar jaunumi

"Narvesen" paplašina sortimentu ar auksti spiestiem šotiem, smūtijiem un sulām
Nostiprinot savas pozīcijas ēdienu un dzērienu pa ceļam segmentā, Narvesen papildinājis gatavo un svaigo produktu klāstu ar deviņiem Paleo uztura aukstā spieduma šotiem, smūtijiem un sulām “Paleo”. Jaunie produkti ir 100% svaigi, nesatur piedevas, nav pasterizēti vai termiski apstrādāti.
31.08.2018.
APMEKLĒTĀKO PROFILU TOP 10 – OKTOBRIS 2017
Oktobris ir pagājis, nosvinēti "Helovīni", pagriezti pulksteņi un oficiāli esam iesoļojuši ziemas laikā, kad dienas kļūst arvien īsākas un tumšais laiks ņem virsroku. Kur tad smelties gaišumu un enerģiju? Iespējams, viens no veidiem ir garda maltīte restorānā sveču gaismā vai kūciņa un kafija omulīgā kafejnīcā. Par Tavu palīgu šajā izvēlē var kļūt apkopotais BarRadar oktobra apmeklētāko profilu TOP 10.
06.11.2017.
"Rīgas Melnā Balzama" kokteilis jau otro reizi triumfē Pasaules kokteiļu čempionātā
"Rīgas Melnā Balzama" kokteilis jau otro gadu pēc kārtas plūcis uzvaras laurus prestižajā Starptautiskās Bārmeņu asociācijas organizētajā "Pasaules kokteiļu čempionātā 2017", kur tas ieguvis zelta medaļu kategorijā "Bārmeņu izvēle". Šogad "Rīgas Melnā Balzama" kokteilis ar nosaukumu "Black Tie" jeb "Melnā kaklasaite", kurā unikālu garšu saspēli ar upeņu balzamu veido arī viskijs, ķiršu liķieris, vaniļas sīrups un kafijas pupiņas, uzvaru atnesa bārmenim Rastislavam Kubanam (Rastislav Kuban) no Slovākijas.
20.10.2017.
Ziņu arhīvs »

Seko mums


,
E-pasts:
Ziņa: