Īsziņas vietā apsveikuma kartīte

Pievienots: 09.12.2013.Autors: Lido Skatījumi: 1 / 279

Photo by Mosman Library, CC license

61% Latvijas iedzīvotāju atzīst, ka Ziemassvētkos vēlētos sveicienu saņemt apsveikuma kartītes formātā, taču realitātē tikai 16% cilvēku tādā veidā apsveic citus, 45% sveicienam izmanto telefona zvanu vai īsziņu un 13% sveicienu sūta elektroniski, liecina bistro tīkla „Lido” veiktās aptaujas* dati.

Gatavojoties Ziemassvētkiem LIDO izpētījis Ziemassvētku apsveikumu sūtīšanas paradumus un vēlmi apsveikumus saņemt. Aptauja parāda, ka visvairāk cilvēku jeb 61% vēlētos Ziemassvētkos saņemt Ziemassvētku apsveikuma kartīti un 16% cilvēku ir apmierināti ar apsveikuma saņemšanu zvana vai īsziņas veidā. Taču, jautājot, par to, kādā veidā cilvēki paši sūta apsveikumus, atklājās, ka kartītes sūta salīdzinoši maz cilvēku, tikai 16% respodenti, lielākā daļa jeb 45% apsveic piezvanot vai nosūtot īsziņu, 6% Ziemassvētkos apsveikumus nesūta vispār.

Senos laikos cilvēki svētkos viens otram rakstīja garas vēstules, taču lai tās uzrakstītu pagāja vairākas dienas, tādēļ popularitāti iemantoja apsveikuma kartītes. Līdz ar mobilo telefonu ēru un arvien steidzīgāko cilvēku dzīves ritmu, Ziemassvētku kartītes tiek sūtītas vēl retāk. Tomēr pēc aptaujas rezultātiem redzam, ka tieši pa pastu saņemti vēlējumi cilvēkus spēj iepriecināt visvairāk, nekā vienkārša īsziņa, „ stāsta Rita Auziņa, AS LIDO valdes priekšsēdētāja. „Lai atdzīvinātu skaisto Ziemassvētku kartīšu sūtīšanas tradīciju, esam izveidojuši īpašas, mākslinieces Andas Strautnieces veidotas Ziemassvētku kartītes, ko piedāvāsim saviem klientiem.

Par godu 2013. gada Ziemassvētkiem LIDO sadarbībā ar mākslinieci Andu Strautniecei, kura daudzus gadus veidojusi arī LIDO interjera zīmējumus, piedāvā četras īpaša dizaina Ziemassvētku kartītes, kuras bez maksas būs iespējams iegūt visiem, kuri iegādāsies LIDO dāvanu karti, kā arī tās būs iegādājamas atsevišķi pie kasēm visos LIDO bistro.

* Aptauja veikta interneta vidē 2013. gada decembrī. Tajā piedalījās 1369 iedzīvotāji vecumā no 18 līdz 45 gadiem.

Visi LIDO BISTRO

Bar•Radar jaunumi

"Narvesen" paplašina sortimentu ar auksti spiestiem šotiem, smūtijiem un sulām
Nostiprinot savas pozīcijas ēdienu un dzērienu pa ceļam segmentā, Narvesen papildinājis gatavo un svaigo produktu klāstu ar deviņiem Paleo uztura aukstā spieduma šotiem, smūtijiem un sulām “Paleo”. Jaunie produkti ir 100% svaigi, nesatur piedevas, nav pasterizēti vai termiski apstrādāti.
31.08.2018.
APMEKLĒTĀKO PROFILU TOP 10 – OKTOBRIS 2017
Oktobris ir pagājis, nosvinēti "Helovīni", pagriezti pulksteņi un oficiāli esam iesoļojuši ziemas laikā, kad dienas kļūst arvien īsākas un tumšais laiks ņem virsroku. Kur tad smelties gaišumu un enerģiju? Iespējams, viens no veidiem ir garda maltīte restorānā sveču gaismā vai kūciņa un kafija omulīgā kafejnīcā. Par Tavu palīgu šajā izvēlē var kļūt apkopotais BarRadar oktobra apmeklētāko profilu TOP 10.
06.11.2017.
"Rīgas Melnā Balzama" kokteilis jau otro reizi triumfē Pasaules kokteiļu čempionātā
"Rīgas Melnā Balzama" kokteilis jau otro gadu pēc kārtas plūcis uzvaras laurus prestižajā Starptautiskās Bārmeņu asociācijas organizētajā "Pasaules kokteiļu čempionātā 2017", kur tas ieguvis zelta medaļu kategorijā "Bārmeņu izvēle". Šogad "Rīgas Melnā Balzama" kokteilis ar nosaukumu "Black Tie" jeb "Melnā kaklasaite", kurā unikālu garšu saspēli ar upeņu balzamu veido arī viskijs, ķiršu liķieris, vaniļas sīrups un kafijas pupiņas, uzvaru atnesa bārmenim Rastislavam Kubanam (Rastislav Kuban) no Slovākijas.
20.10.2017.
Ziņu arhīvs »

Seko mums


,
E-pasts:
Ziņa: