Restorāna krāsu psiholoģija

Pievienots: 29.08.2012.Autors: BarRadar Skatījumi: 2 / 376

Photo by Lauren Manning, CC license

Krāsu psiholoģija ir zinātne, kas izskaidro saistību starp krāsām un cilvēka psiholoģiju. Krāsas diezgan būtiski var ietekmēt cilvēku garastāvokli, uzlabojot to vai radot nomāktību. Dažas krāsas var ietekmēt veidu, kā cilvēks uztver apkārtējo vidi, bet dažas krāsas var palīdzēt pārdot produktu, pakalpojumu vai piesaistīt klientus konkrētai ēdināšanas vietai.

Nav šaubu, ka ieturoties kādā restorānā, klients novērtē ne tikai apkalpošanu vai ēdiena kvalitāti, bet izbauda atmosfēru. Viena no noskaņas radīšanas komponentēm krāsu toņi ēdienā, tā servējumā, interjerā, galda noformējumā. Turpmāk mazs ieskats restorānos izmantojamo krāsu psiholoģijā.

Zila un violeta krāsa var izraisīt apetītes zudumu. Zemapziņā rodas asociācija ar toksīniem. Dažreiz violetīgie toņi tiek lietoti apzināti, lai mazinātu ēstgribu. Tie iederētos bāros, kuros tiek pasniegti dzērieni, dažādi kokteiļi, taču ēdienu neservē. Jāizvairās krogos, bistro, restorānos, kur cilvēki iegriežas pamatēdiena baudīšanai.

Dzeltens mudina cilvēkus ilgi neaizkavēties restorānā, jo dzeltena ir redzi kairinoša krāsa. Cilvēki jūtas enerģijas un steigas pilni dzeltenās telpās. Bistro vai ātrās ēdināšanas restorāni var nokrāsot savas sienas dzeltenas, lai motivētu cilvēkus pamest telpas tiklīdz viņi paēduši, lai atbrīvotu vairāk vietas jaunajiem klientiem.

Zaļā ir relaksējoša krāsa. Cilvēki asociē zaļo ar dabu un tāpēc jūtas ērtāk telpās krāsotās zaļā krāsā. Zaļie toņi ienes svaigumu, mierīgumu, drošību konkrētajā vidē.

Sarkanā un oranžā krāsa ir apetītes stimulatori. Šīs krāsas piesaista skatienu, pievērš un notur uzmanību. Cilvēkiem šo krāsu ietekmē gribas pavadīt ilgāku laiku pie galda un apēst vairāk.

Bar•Radar jaunumi

"Narvesen" paplašina sortimentu ar auksti spiestiem šotiem, smūtijiem un sulām
Nostiprinot savas pozīcijas ēdienu un dzērienu pa ceļam segmentā, Narvesen papildinājis gatavo un svaigo produktu klāstu ar deviņiem Paleo uztura aukstā spieduma šotiem, smūtijiem un sulām “Paleo”. Jaunie produkti ir 100% svaigi, nesatur piedevas, nav pasterizēti vai termiski apstrādāti.
31.08.2018.
APMEKLĒTĀKO PROFILU TOP 10 – OKTOBRIS 2017
Oktobris ir pagājis, nosvinēti "Helovīni", pagriezti pulksteņi un oficiāli esam iesoļojuši ziemas laikā, kad dienas kļūst arvien īsākas un tumšais laiks ņem virsroku. Kur tad smelties gaišumu un enerģiju? Iespējams, viens no veidiem ir garda maltīte restorānā sveču gaismā vai kūciņa un kafija omulīgā kafejnīcā. Par Tavu palīgu šajā izvēlē var kļūt apkopotais BarRadar oktobra apmeklētāko profilu TOP 10.
06.11.2017.
"Rīgas Melnā Balzama" kokteilis jau otro reizi triumfē Pasaules kokteiļu čempionātā
"Rīgas Melnā Balzama" kokteilis jau otro gadu pēc kārtas plūcis uzvaras laurus prestižajā Starptautiskās Bārmeņu asociācijas organizētajā "Pasaules kokteiļu čempionātā 2017", kur tas ieguvis zelta medaļu kategorijā "Bārmeņu izvēle". Šogad "Rīgas Melnā Balzama" kokteilis ar nosaukumu "Black Tie" jeb "Melnā kaklasaite", kurā unikālu garšu saspēli ar upeņu balzamu veido arī viskijs, ķiršu liķieris, vaniļas sīrups un kafijas pupiņas, uzvaru atnesa bārmenim Rastislavam Kubanam (Rastislav Kuban) no Slovākijas.
20.10.2017.
Ziņu arhīvs »

Seko mums


,
E-pasts:
Ziņa: